Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจารุวรรณ สินธุโสภณ-
dc.contributor.otherมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์. คณะศิลปศาสตร์-
dc.date.accessioned2008-10-13T02:47:01Z-
dc.date.available2008-10-13T02:47:01Z-
dc.date.issued2533-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),36-50en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8277-
dc.description.abstractalternativeThe article discusses how to manage the reference service efficiently. Basic points are the understanding of the work scope and the characteristic of the reference activities, the main part of reference service, types of work, the appropriate characteristics of reference librarians, the analysis of the characteristics and needs of the users, the study on specific characteristics of a reference book and evaluation of the reference process. Related practical examples are included.en
dc.format.extent2958529 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectบริการตอบคำถาม-
dc.subjectห้องสมุดและบริการของห้องสมุด-
dc.titleบริการตอบคำถามที่มีประสิทธิภาพen
dc.title.alternativeThe effective reference serviceen
dc.typeArticlees
dc.email.authorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charuvarn.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.