Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจินดารัตน์ เบอรพันธุ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะอักษรศาสตร์-
dc.date.accessioned2009-02-05T07:38:06Z-
dc.date.available2009-02-05T07:38:06Z-
dc.date.issued2549-
dc.identifier.citationวารสารบรรณารักษศาสตร์. 26,1(ม.ค. 2549),1-18en
dc.identifier.issn0125-8060-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8805-
dc.format.extent514441 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectบริการสารสนเทศ -- การจัดการ-
dc.titleการจัดการบริการสารนิเทศ : แนวคิดและวิธีการen
dc.typeArticlees
dc.email.authorChindarat.B@Chula.ac.th-
Appears in Collections:Arts - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chindarat_v26n1.pdf502.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.