Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDirek Suksunai-
dc.contributor.otherChulalongkorn University. Faculty of Education-
dc.date.accessioned2014-02-03T07:14:29Z-
dc.date.available2014-02-03T07:14:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationวารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 22,3(ก.ย.-ธ.ค. 2552),289-310en_US
dc.identifier.issn0857-2933-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38438-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherFaculty of Education. Chulalongkorn Universityen_US
dc.rightsChulalongkorn Universityen_US
dc.subjectClassroomsen_US
dc.subjectLearningen_US
dc.subjectOperations researchen_US
dc.titleEffects of factors in the CANE model on teachers' classroom action research performance in research and development in the whole school learning reform projecten_US
dc.title.alternativeอิทธิพลขององค์ประกอบในโมเดลเคนที่มีต่อผลการปฏิบัติงานวิจัยปฏิบัติการในชั้นเรียนของครูในโครงการวิจัยและพัฒนาเพื่อปฏิรูปการเรียนรู้ทั้งโรงเรียนen_US
dc.typeArticleen_US
dc.email.authorNo information provided-
Appears in Collections:Edu - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
289.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.