Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชูพงศ์ ปัญจมะวัต-
dc.contributor.authorปฐมชัย ศุภรักษ์จินดา-
dc.contributor.authorรชฏ มงคล-
dc.contributor.authorสุนิตศรา ศรีวันเพ็ญ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-06-12T00:44:22Z-
dc.date.available2016-06-12T00:44:22Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.otherPsy 192-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49008-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectความคิดสร้างสรรค์en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectโฆษณา -- แง่จิตวิทยาen_US
dc.subjectCreative thinkingen_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.subjectAdvertising -- Psychological aspectsen_US
dc.titleผลของความคิดสร้างสรรค์ในโฆษณาต่อพฤติกรรมการตัดสินใจของผู้บริโภคen_US
dc.title.alternativeEffect of creative advertisement on decision making of consumersen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorchupong.p@chula.ac.th-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
patomchai_su.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.