Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73319
Title: | การเปรียบเทียบความสัมพันธ์ระหว่างความสอดคล้องของอัตลักษณ์ของผู้ดื่มเบียร์กับเจตคติต่อตราของเบียร์ในสถานการณ์การบริโภคที่จำเพาะ |
Other Titles: | A comparison of relationships between beer drinkers' self-image congruities and attitude toward beer brands in specific consumption situations |
Authors: | เรืองรัตน์ พงศ์ประพฤทธิ์ |
Advisors: | ธีระพร อุวรรณโณ |
Advisor's Email: | Theeraporn.U@chula.ac.th |
Subjects: | อัตลักษณ์ การรับรู้ตนเอง พฤติกรรมการดื่ม -- ไทย Identity (Philosophical concept) Self-perception Drinking behavior -- Thailand |
Issue Date: | 2543 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.) -- จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2543 |
Degree Name: | ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | จิตวิทยาสังคม |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73319 |
URI: | http://doi.org/10.14457/CU.the.2000.50 |
ISBN: | 9741304676 |
metadata.dc.identifier.DOI: | 10.14457/CU.the.2000.50 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Psy - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ruangrat_po_front_p.pdf | หน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ | 897.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 1.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 825.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 731.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Ruangrat_po_back_p.pdf | รายการอ้างอิงและภาคผนวก | 2.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.