Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเพ็ญพร เสถียรสวัสดิ์-
dc.contributor.otherห้องสมุดโรงเรียนสถานสอนภาษา เอ.ยู.เอ-
dc.date.accessioned2008-09-26T07:02:16Z-
dc.date.available2008-09-26T07:02:16Z-
dc.date.issued2527-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 6(ก.ย. 2527),76-82en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8145-
dc.description.abstractalternativeMarketing is activity that has relevance not only for organizations within the profit sector of the economy but also for libraries and other nonprofit organizations. This article discusses the conditions necessary for the success of marketing programs within libraries and methods of implementing a formal making program. The four factors of the marketing mix are discussed, and administrative decisions are considered within the framework of these four factors. It is concluded that each library must determine the specific marketing mix that will be of optimal value to its patrons.en
dc.format.extent3209349 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectห้องสมุดและบริการของห้องสมุด-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectห้องสมุด -- การบริหาร-
dc.titleการตลาดของงานบริการห้องสมุดen
dc.title.alternativeMarketing of library servicesen
dc.typeArticlees
dc.email.authorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Penporn.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.