DSpace Repository

Development of an instructional model based on the transfer of learning approach to enhance mathematical skills and processes in problem solving, reasoning, and connections of seventh grade students

Show simple item record

dc.contributor.author Nathigan Raknak
dc.contributor.author Aumporn Makanong
dc.contributor.other Chulalongkorn University. Faculty of Education
dc.contributor.other Chulalongkorn University. Faculty of Education
dc.date.accessioned 2014-01-30T04:40:36Z
dc.date.available 2014-01-30T04:40:36Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 23,3(ก.ย.-ธ.ค. 2553),233-245 en_US
dc.identifier.issn 0857-2933
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38390
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Faculty of Education. Chulalongkorn University en_US
dc.rights Chulalongkorn University en_US
dc.subject Transfer of training en_US
dc.subject Instructional systems en_US
dc.subject Thinking skill en_US
dc.subject Problem solving en_US
dc.subject Problem-based learning en_US
dc.subject Mathematics -- Study and teaching (Secondary) en_US
dc.title Development of an instructional model based on the transfer of learning approach to enhance mathematical skills and processes in problem solving, reasoning, and connections of seventh grade students en_US
dc.title.alternative การพัฒนารูปแบบและการเรียนการสอนตามแนวคิด การถ่ายโยงการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมทักษะและกระบวนการทางคณิตศาสตร์ด้านการแก้ปัญหา การให้เหตุผลและการเชื่อมโยงของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 1 en_US
dc.type Article en_US
dc.email.author No information provided
dc.email.author Aumporn.M@chula.ac.th


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record