dc.contributor.author |
Direk Suksunai |
|
dc.contributor.other |
Chulalongkorn University. Faculty of Education |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T07:14:29Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T07:14:29Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 22,3(ก.ย.-ธ.ค. 2552),289-310 |
en_US |
dc.identifier.issn |
0857-2933 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38438 |
|
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Faculty of Education. Chulalongkorn University |
en_US |
dc.rights |
Chulalongkorn University |
en_US |
dc.subject |
Classrooms |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Operations research |
en_US |
dc.title |
Effects of factors in the CANE model on teachers' classroom action research performance in research and development in the whole school learning reform project |
en_US |
dc.title.alternative |
อิทธิพลขององค์ประกอบในโมเดลเคนที่มีต่อผลการปฏิบัติงานวิจัยปฏิบัติการในชั้นเรียนของครูในโครงการวิจัยและพัฒนาเพื่อปฏิรูปการเรียนรู้ทั้งโรงเรียน |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.email.author |
No information provided |
|