DSpace Repository

Effects of factors in the CANE model on teachers' classroom action research performance in research and development in the whole school learning reform project

Show simple item record

dc.contributor.author Direk Suksunai
dc.contributor.other Chulalongkorn University. Faculty of Education
dc.date.accessioned 2014-02-03T07:14:29Z
dc.date.available 2014-02-03T07:14:29Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 22,3(ก.ย.-ธ.ค. 2552),289-310 en_US
dc.identifier.issn 0857-2933
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38438
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Faculty of Education. Chulalongkorn University en_US
dc.rights Chulalongkorn University en_US
dc.subject Classrooms en_US
dc.subject Learning en_US
dc.subject Operations research en_US
dc.title Effects of factors in the CANE model on teachers' classroom action research performance in research and development in the whole school learning reform project en_US
dc.title.alternative อิทธิพลขององค์ประกอบในโมเดลเคนที่มีต่อผลการปฏิบัติงานวิจัยปฏิบัติการในชั้นเรียนของครูในโครงการวิจัยและพัฒนาเพื่อปฏิรูปการเรียนรู้ทั้งโรงเรียน en_US
dc.type Article en_US
dc.email.author No information provided


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record