dc.contributor.author |
ขนิษฐา ชานนท์ |
|
dc.contributor.other |
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ ประสานมิตร. คณะศึกษาศาสตร์ |
|
dc.date.accessioned |
2008-09-23T07:55:20Z |
|
dc.date.available |
2008-09-23T07:55:20Z |
|
dc.date.issued |
2534 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 13,1(มิ.ย. 2534),52-57 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8109 |
|
dc.description.abstractalternative |
In the past decade, video and computer technologies have been merged to from a new delivery system commonly known in U.S.A. as “interactive video” or “Computer-Assisted Video Instruction” (CAVI). This article describes the nature of interactive video, its application in education and training, evidence for effectiveness, and design/development of interactive video lesson. |
en |
dc.format.extent |
1267037 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
วิดีโอเชิงปฏิสัมพันธ์ |
|
dc.subject |
คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน |
|
dc.title |
วีดิโอเชิงปฏิสัมพันธ์เพื่อการศึกษาและการฝึกอบรม |
en |
dc.title.alternative |
Interactive video in education and training |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
ไม่มีข้อมูล |
|