DSpace Repository

การตลาดของงานบริการห้องสมุด

Show simple item record

dc.contributor.author เพ็ญพร เสถียรสวัสดิ์
dc.contributor.other ห้องสมุดโรงเรียนสถานสอนภาษา เอ.ยู.เอ
dc.date.accessioned 2008-09-26T07:02:16Z
dc.date.available 2008-09-26T07:02:16Z
dc.date.issued 2527
dc.identifier.citation วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 6(ก.ย. 2527),76-82 en
dc.identifier.issn 0125-2852
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8145
dc.description.abstractalternative Marketing is activity that has relevance not only for organizations within the profit sector of the economy but also for libraries and other nonprofit organizations. This article discusses the conditions necessary for the success of marketing programs within libraries and methods of implementing a formal making program. The four factors of the marketing mix are discussed, and administrative decisions are considered within the framework of these four factors. It is concluded that each library must determine the specific marketing mix that will be of optimal value to its patrons. en
dc.format.extent 3209349 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso th es
dc.publisher จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.rights จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.subject ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด
dc.subject การตลาด
dc.subject ห้องสมุด -- การบริหาร
dc.title การตลาดของงานบริการห้องสมุด en
dc.title.alternative Marketing of library services en
dc.type Article es
dc.email.author ไม่มีข้อมูล


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record