dc.contributor.author |
เพ็ญพร เสถียรสวัสดิ์ |
|
dc.contributor.other |
ห้องสมุดโรงเรียนสถานสอนภาษา เอ.ยู.เอ |
|
dc.date.accessioned |
2008-09-26T07:02:16Z |
|
dc.date.available |
2008-09-26T07:02:16Z |
|
dc.date.issued |
2527 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 6(ก.ย. 2527),76-82 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8145 |
|
dc.description.abstractalternative |
Marketing is activity that has relevance not only for organizations within the profit sector of the economy but also for libraries and other nonprofit organizations. This article discusses the conditions necessary for the success of marketing programs within libraries and methods of implementing a formal making program. The four factors of the marketing mix are discussed, and administrative decisions are considered within the framework of these four factors. It is concluded that each library must determine the specific marketing mix that will be of optimal value to its patrons. |
en |
dc.format.extent |
3209349 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด |
|
dc.subject |
การตลาด |
|
dc.subject |
ห้องสมุด -- การบริหาร |
|
dc.title |
การตลาดของงานบริการห้องสมุด |
en |
dc.title.alternative |
Marketing of library services |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
ไม่มีข้อมูล |
|