dc.contributor.author |
วงศ์สว่าง เชาว์ชุติ |
|
dc.contributor.other |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. สถาบันวิทยบริการ |
|
dc.date.accessioned |
2008-09-29T08:57:07Z |
|
dc.date.available |
2008-09-29T08:57:07Z |
|
dc.date.issued |
2529 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 8,1(ก.ค. 2529),62-74 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8176 |
|
dc.description.abstractalternative |
Given to the significance of the reference section in the library as the main section responsible for answering questions to the users, for introducing the utilization of library and resources as well as for assisting the users to consult the information needed for their research, the author thus attempts to compile all the questions put forward at the Chulalongkorn University Central Library’s reference desk by analyzing them separately according to the types of questions posed in order to present fruitful results for further efficient services and administration of the Central Library. |
en |
dc.format.extent |
2431253 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
บริการตอบคำถาม |
|
dc.title |
การวิเคราะห์คำถามของผู้ใช้หอสมุดกลาง สถาบันวิทยบริการ |
en |
dc.title.alternative |
Analysis of the users' questions at the central library's reference desk, Academic Resource Center |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
ไม่มีข้อมูล |
|