DSpace Repository

งานสารนิเทศและการตลาด

Show simple item record

dc.contributor.author ประภาวดี สืบสนธิ์
dc.contributor.other จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะอักษรศาสตร์
dc.date.accessioned 2008-09-30T03:40:38Z
dc.date.available 2008-09-30T03:40:38Z
dc.date.issued 2529
dc.identifier.citation วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 8,2(ต.ค. 2529),46-52 en
dc.identifier.issn 0125-2852
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8186
dc.description.abstractalternative The article concerns with the application for marketing concepts and strategies with the library and information services administration. The definitions of marke and marketing terms along with the main issues of the marketing are highlighted. The article then discusses respectively each of the following components of information marketing, noting market research and analysis, the classification of users’ groups, the development of production and services to suit the users’ groups, expenses formulation, the promotion of production and services utilization, users’ orientation, the distribution and dissemination and services, and the evaluation of information production and services. en
dc.format.extent 1590838 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso th es
dc.publisher จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.rights จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.subject บริการสารสนเทศ -- การประชาสัมพันธ์
dc.subject ห้องสมุด -- การประชาสัมพันธ์
dc.title งานสารนิเทศและการตลาด en
dc.title.alternative The marketing of information and services en
dc.type Article es
dc.email.author prapava@sut.ac.th


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record