dc.contributor.author |
ประภาวดี สืบสนธิ์ |
|
dc.contributor.other |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะอักษรศาสตร์ |
|
dc.date.accessioned |
2008-09-30T03:40:38Z |
|
dc.date.available |
2008-09-30T03:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2529 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 8,2(ต.ค. 2529),46-52 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8186 |
|
dc.description.abstractalternative |
The article concerns with the application for marketing concepts and strategies with the library and information services administration. The definitions of marke and marketing terms along with the main issues of the marketing are highlighted. The article then discusses respectively each of the following components of information marketing, noting market research and analysis, the classification of users’ groups, the development of production and services to suit the users’ groups, expenses formulation, the promotion of production and services utilization, users’ orientation, the distribution and dissemination and services, and the evaluation of information production and services. |
en |
dc.format.extent |
1590838 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
บริการสารสนเทศ -- การประชาสัมพันธ์ |
|
dc.subject |
ห้องสมุด -- การประชาสัมพันธ์ |
|
dc.title |
งานสารนิเทศและการตลาด |
en |
dc.title.alternative |
The marketing of information and services |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
prapava@sut.ac.th |
|