DSpace Repository

ข้อมูลย้อนกลับในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน

Show simple item record

dc.contributor.author สุกัญญา นิมานันท์
dc.contributor.other จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์
dc.date.accessioned 2008-10-10T09:40:38Z
dc.date.available 2008-10-10T09:40:38Z
dc.date.issued 2533
dc.identifier.citation วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),22-28 en
dc.identifier.issn 0125-2852
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8274
dc.description.abstractalternative The article describes the impact of feedback in computer-assisted instruction on effectiveness of learning at various levels, in various fields and of different learner characteristics. Basic principles of feedback procedures such as reinforcing feedback, information feedback, feedback timing, personalized and non-personalized feedback, immediate feedback and delayed feedback are discussed. The final part provides related literature which emphasizes the application of learning theory to the feedback procedure. en
dc.format.extent 1381107 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso th es
dc.publisher จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.rights จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.subject คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน
dc.title ข้อมูลย้อนกลับในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน en
dc.title.alternative Feedback in computer-assisted instruction en
dc.type Article es
dc.email.author ไม่มีข้อมูล


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record