dc.contributor.author |
สุกัญญา นิมานันท์ |
|
dc.contributor.other |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์ |
|
dc.date.accessioned |
2008-10-10T09:40:38Z |
|
dc.date.available |
2008-10-10T09:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2533 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),22-28 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8274 |
|
dc.description.abstractalternative |
The article describes the impact of feedback in computer-assisted instruction on effectiveness of learning at various levels, in various fields and of different learner characteristics. Basic principles of feedback procedures such as reinforcing feedback, information feedback, feedback timing, personalized and non-personalized feedback, immediate feedback and delayed feedback are discussed. The final part provides related literature which emphasizes the application of learning theory to the feedback procedure. |
en |
dc.format.extent |
1381107 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน |
|
dc.title |
ข้อมูลย้อนกลับในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน |
en |
dc.title.alternative |
Feedback in computer-assisted instruction |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
ไม่มีข้อมูล |
|