DSpace Repository

บริการตอบคำถามที่มีประสิทธิภาพ

Show simple item record

dc.contributor.author จารุวรรณ สินธุโสภณ
dc.contributor.other มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์. คณะศิลปศาสตร์
dc.date.accessioned 2008-10-13T02:47:01Z
dc.date.available 2008-10-13T02:47:01Z
dc.date.issued 2533
dc.identifier.citation วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),36-50 en
dc.identifier.issn 0125-2852
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8277
dc.description.abstractalternative The article discusses how to manage the reference service efficiently. Basic points are the understanding of the work scope and the characteristic of the reference activities, the main part of reference service, types of work, the appropriate characteristics of reference librarians, the analysis of the characteristics and needs of the users, the study on specific characteristics of a reference book and evaluation of the reference process. Related practical examples are included. en
dc.format.extent 2958529 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso th es
dc.publisher จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.rights จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.subject บริการตอบคำถาม
dc.subject ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด
dc.title บริการตอบคำถามที่มีประสิทธิภาพ en
dc.title.alternative The effective reference service en
dc.type Article es
dc.email.author ไม่มีข้อมูล


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record