dc.contributor.author |
จารุวรรณ สินธุโสภณ |
|
dc.contributor.other |
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์. คณะศิลปศาสตร์ |
|
dc.date.accessioned |
2008-10-13T02:47:01Z |
|
dc.date.available |
2008-10-13T02:47:01Z |
|
dc.date.issued |
2533 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),36-50 |
en |
dc.identifier.issn |
0125-2852 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8277 |
|
dc.description.abstractalternative |
The article discusses how to manage the reference service efficiently. Basic points are the understanding of the work scope and the characteristic of the reference activities, the main part of reference service, types of work, the appropriate characteristics of reference librarians, the analysis of the characteristics and needs of the users, the study on specific characteristics of a reference book and evaluation of the reference process. Related practical examples are included. |
en |
dc.format.extent |
2958529 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
th |
es |
dc.publisher |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.rights |
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
en |
dc.subject |
บริการตอบคำถาม |
|
dc.subject |
ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด |
|
dc.title |
บริการตอบคำถามที่มีประสิทธิภาพ |
en |
dc.title.alternative |
The effective reference service |
en |
dc.type |
Article |
es |
dc.email.author |
ไม่มีข้อมูล |
|