DSpace Repository

การประเมินประสิทธิภาพบริการห้องสมุด

Show simple item record

dc.contributor.author พิมพ์รำไพ เปรมสมิทธ์
dc.contributor.other จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะอักษรศาสตร์
dc.date.accessioned 2008-10-17T08:14:22Z
dc.date.available 2008-10-17T08:14:22Z
dc.date.issued 2535
dc.identifier.citation วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 14,1(มิ.ย. 2535),32-49 en
dc.identifier.issn 0125-2852
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8334
dc.description.abstractalternative One of major questions that libraries often ask themselves is “how well is our service?”. Evaluation can be useful activity to answer such questions. This article provides the rationales for conducting evaluation, noting evaluation process, criteria and measures employed as well as the selection of measurement. It also demonstrates how the evaluation of library services can be done, citing the evaluation of reserve system in a university library. Data collection forms used in the evaluation are appended. en
dc.format.extent 2921371 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso th es
dc.publisher จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.rights จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย en
dc.subject ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด -- การประเมิน
dc.title การประเมินประสิทธิภาพบริการห้องสมุด en
dc.title.alternative Evaluation of library service effectiveness en
dc.type Article es
dc.email.author Pimrumpai.P@Chula.ac.th, pimrumpai.p@car.chula.ac.th


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record