Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/29549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประคอง สุทธสาร | - |
dc.contributor.author | ยุพา บุญทวีสุข | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-10T08:55:18Z | - |
dc.date.available | 2013-03-10T08:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2536 | - |
dc.identifier.isbn | 9745822728 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/29549 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536 | en |
dc.description.abstract | การวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ในการออกเสียงคำควบกล้ำของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ที่ได้รับการสอนซ่อมเสริมด้วยวิธีพี่สอนน้อง และการสอนซ่อมเสริมด้วยวิธีครูสอนเพียงคนเดียว ผลการวิจัยพบว่า คะแนนการออกเสียงคำควบกล้ำที่เพิ่มขึ้นหลังการทดลองสอนซ่อมเสริมของกลุ่มนักเรียนที่ได้รับการสอนซ่อมเสริมด้วยวิธีพี่สอนน้องไม่สูงกว่าคะแนนการออกเสียงคำควบกล้ำที่เพิ่มขึ้นหลังการทดลองสอนซ่อมเสริมของกลุ่มนักเรียนที่ได้รับการสอนซ่อมเสริมด้วยวิธีครูสอนเพียงคนเดียว | - |
dc.description.abstractalternative | The purpose of this research was to study the comparisons of learning achievement on cluster sound pronunciation ability of Prathom Suksa Two students taught by peer tutoring technique and taught by the teacher The result of the study indicated that the gained scores on cluster sound pronunciation of the students taught by peer tutoring technique were not higher than those of the students taught by the teacher. | - |
dc.format.extent | 5712594 bytes | - |
dc.format.extent | 11230137 bytes | - |
dc.format.extent | 33905759 bytes | - |
dc.format.extent | 12336666 bytes | - |
dc.format.extent | 1986792 bytes | - |
dc.format.extent | 7478350 bytes | - |
dc.format.extent | 68701002 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | es |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
dc.title | ผลของการสอนซ่อมเสริมด้วย "วิธีพี่สอนน้อง" ที่มีต่อความสามารถในการออกเสียงคำควบกล้ำของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 | en |
dc.title.alternative | Effects of peer tutoring technique in remedial teaching on cluster sound pronunciation ability of prathom suksa two students | en |
dc.type | Thesis | es |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | es |
dc.degree.level | ปริญญาโท | es |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | es |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yupa_bu_front.pdf | 5.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_ch1.pdf | 10.97 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_ch2.pdf | 33.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_ch3.pdf | 12.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_ch4.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_ch5.pdf | 7.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Yupa_bu_back.pdf | 67.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.