Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรรณี แกมเกตุ-
dc.contributor.authorนงลักษณ์ วิรัชชัย-
dc.contributor.authorสมหวัง พิธิยานุวัฒน์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์-
dc.date.accessioned2013-04-20T07:51:03Z-
dc.date.available2013-04-20T07:51:03Z-
dc.date.issued2540-
dc.identifier.citationวารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 10,2(ก.ค.-ธ.ค. 2540),19-45en
dc.identifier.issn0857-2933-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30598-
dc.format.extent2011435 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherคณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectครูen
dc.subjectโมเดลพหุระดับ (สถิติ)en
dc.titleการพัฒนาตัวบ่งชี้ประสิทธิภาพการใช้ครูและการทดสอบความไม่แปรเปลี่ยนของโมเดลประสิทธิภาพการใช้ครู โดยใช้การวิเคราะห์โมเดลสมการโครงสร้างกลุ่มพหุen
dc.title.alternativeA development of teacher utilization efficiency indicators and an invariance testing of teacher utilization efficiency models using the analysis of multiple group structrual equation modelen
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Edu - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
019.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.