Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31711
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างลำดับขั้นการเรียนรู้ด้านพุทธิพิสัย กับลำดับที่ของค่าพารามิเตอร์ทได้จากการประมาณ ตามโมเดลโลจีสติก ในแบบสอบวิชาคณิตศาสตร์
Other Titles: Relationships between levels of learning-hierarchy in cognitive domain and order of parameters estimated from logistic model in a mathematics test
Authors: อาดุน ช้างแก้วมณี
Advisors: เยาวดี วิบูลย์ศรี
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2533
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: วิจัยการศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31711
ISBN: 9745776424
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ardoon_ch_front.pdf5.46 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_ch1.pdf7.95 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_ch2.pdf13.9 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_ch3.pdf6.49 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_ch4.pdf14.35 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_ch5.pdf4.67 MBAdobe PDFView/Open
Ardoon_ch_back.pdf7.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.