Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31905
Title: บทบาทของสำนักงานคณะกรรมการคุ้มครองผู้บริโภคในการควบคุมดูแลการโฆษณาทางสื่อมวลชน
Other Titles: The roles of the office of the consumer protection board in monitoring the advertising media
Authors: ดวงฤดี รัตนโอฬาร
Advisors: ขวัญเรือน กิติวัฒน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2536
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31905
ISBN: 9745819468
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duanguedee_ra_front.pdf685.47 kBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch1.pdf629.28 kBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch2.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch3.pdf469.47 kBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch4.pdf778.46 kBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch5.pdf4.22 MBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_ch6.pdf797.63 kBAdobe PDFView/Open
Duanguedee_ra_back.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.