Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32759
Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ระหว่างกลุ่มที่สอนโดยการสอดแทรก และไม่สอดแทรกตรรกศาสตร์
Other Titles: A comparison of mathematics learning achievement between mathayom suksa one students taught by integrating and not integration concept of logic
Authors: นพดล นันทศิลป์
Advisors: สุวัฒนา อุทัยรัตน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2533
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32759
ISBN: 9745776807
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nophadol_na_front.pdf749.32 kBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_ch1.pdf620.22 kBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_ch2.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_ch3.pdf723.03 kBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_ch4.pdf362.36 kBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_ch5.pdf531.79 kBAdobe PDFView/Open
Nophadol_na_back.pdf4.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.