Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32805
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อการนำเสนอลักษณะสากลและท้องถิ่นในภาพยนตร์ โฆษณาเครื่องดื่ม "โค้ก" ในช่วงปี พ.ศ. 2532-2536 |
Other Titles: | Factors influencing a portrayal of global and local conceptualization in 1989-1993 Coca-Cola television commercials |
Authors: | นพพร จิตตศิลป์ |
Advisors: | วิฏาธร จิรประวัติ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2538 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32805 |
ISBN: | 9746328174 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nopporn_ji_front.pdf | 950.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch1.pdf | 999.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch2.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch3.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch4.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch5.pdf | 2.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_ch6.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nopporn_ji_back.pdf | 12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.