Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32805
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการนำเสนอลักษณะสากลและท้องถิ่นในภาพยนตร์ โฆษณาเครื่องดื่ม "โค้ก" ในช่วงปี พ.ศ. 2532-2536
Other Titles: Factors influencing a portrayal of global and local conceptualization in 1989-1993 Coca-Cola television commercials
Authors: นพพร จิตตศิลป์
Advisors: วิฏาธร จิรประวัติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2538
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32805
ISBN: 9746328174
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nopporn_ji_front.pdf950.06 kBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch1.pdf999.11 kBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch2.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch3.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch4.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch5.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_ch6.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open
Nopporn_ji_back.pdf12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.