Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32997
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สมหวัง พิธิยานุวัฒน์ | - |
dc.contributor.author | บุญเกิด รุ่งเรือง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-10T10:21:20Z | - |
dc.date.available | 2013-07-10T10:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2530 | - |
dc.identifier.isbn | 9745676466 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32997 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างคะแนนแววของความเป็นครู และคะแนนสอบคัดเลือก เข้าศึกษาในมหาวิทยาลัยกับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนิสิต ระดับปริญญาตรี ชั้นปีที่ 1 คณะครุศาสตร์จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title.alternative | Relationships between teacher aptitupe scores and university entrance examimation scores with learning achievement of the first year undergraduate students of the Faculty of Education, Chulalognkorn University | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิจัยการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boonkerd_ro_front.pdf | 9.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_ch1.pdf | 6.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_ch2.pdf | 5.83 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_ch3.pdf | 3.63 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_ch4.pdf | 6.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_ch5.pdf | 7.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Boonkerd_ro_back.pdf | 9.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.