Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชุมพร ยงกิตติกุล
dc.contributor.authorนฤมล ชุนฬหวานิช
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-07-15T11:31:05Z
dc.date.available2013-07-15T11:31:05Z
dc.date.issued2539
dc.identifier.isbn9746331256
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33104
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleผลการฝึกการอ่านซ้ำต่ออัตราเร็วและความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนประถมศึกษาที่มีความสามารถทางการอ่านต่ำen_US
dc.title.alternativeThe effect of repeated reading practice on reading speed and comprehension of low reading ability elementary school studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naroemon_ch_front.pdf4.18 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_ch1.pdf22.05 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_ch2.pdf8.44 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_ch3.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_ch4.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_ch5.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
Naroemon_ch_back.pdf18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.