Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33270
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สวัสดิ์ ประทุมราช | - |
dc.contributor.advisor | สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต | - |
dc.contributor.author | นฤมล สิริพันธุ์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-20T07:04:35Z | - |
dc.date.available | 2013-07-20T07:04:35Z | - |
dc.date.issued | 2533 | - |
dc.identifier.isbn | 9745775568 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33270 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างวิธีการอบรมเลี้ยงดูของพ่อแม่ ความคิดเห็นเกี่ยวกับตนเอง ลำดับการเกิด เพศ และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน กับพฤติกรรมกล้าแสดงออก ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | The relationships among childrearing practjces, self esteem, birth-order, sex, learning achievement and assertive behavior of mathayom suka three students Bangkok Metropolis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิจัยการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Naruemon_si_front.pdf | 3.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_ch1.pdf | 5.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_ch2.pdf | 16.63 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_ch3.pdf | 4.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_ch4.pdf | 8.2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_ch5.pdf | 8.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Naruemon_si_back.pdf | 12.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.