Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33871
Title: "พุทธพาณิชย์" : ผลกระทบจากการใช้สื่อสารมวลชน ในการโฆษณาประชาสัมพันธ์ เพื่อจำหน่ายพระเครื่องที่มีต่อทัศนคติ และความเชื่อของพุทธศาสนิกชน ในเรื่องสัญญลักษณ์ของศาสนา
Other Titles: Buddha commercialism : media effects of Buddha image advertising on the attitudes and beliefs of Buddhists in Buddhism symbols
Authors: ชายนำ ภาววิมล
Advisors: จาระไน แกลโกศล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การประชาสัมพันธ์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33871
ISBN: 9745843555
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chainum_pa_front.pdf963.44 kBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_ch1.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_ch2.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_ch3.pdf301.43 kBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_ch4.pdf4.22 MBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_ch5.pdf509.56 kBAdobe PDFView/Open
Chainum_pa_back.pdf782.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.