Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33871
Title: | "พุทธพาณิชย์" : ผลกระทบจากการใช้สื่อสารมวลชน ในการโฆษณาประชาสัมพันธ์ เพื่อจำหน่ายพระเครื่องที่มีต่อทัศนคติ และความเชื่อของพุทธศาสนิกชน ในเรื่องสัญญลักษณ์ของศาสนา |
Other Titles: | Buddha commercialism : media effects of Buddha image advertising on the attitudes and beliefs of Buddhists in Buddhism symbols |
Authors: | ชายนำ ภาววิมล |
Advisors: | จาระไน แกลโกศล |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2537 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การประชาสัมพันธ์ |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33871 |
ISBN: | 9745843555 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chainum_pa_front.pdf | 963.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_ch2.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_ch3.pdf | 301.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_ch4.pdf | 4.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_ch5.pdf | 509.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chainum_pa_back.pdf | 782.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.