Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35058
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อรจรีย์ ณ ตะกั่วทุ่ง | - |
dc.contributor.author | ชูศรี ยินดีตระกูล | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-14T07:15:01Z | - |
dc.date.available | 2013-08-14T07:15:01Z | - |
dc.date.issued | 2530 | - |
dc.identifier.isbn | 9745681121 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35058 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบค้นพบกับแบบบอกให้รู้ ในคอมพิวเตอร์ช่วยสอนวิชาคณิตศาสตร์ ที่มีผลต่อสัมฤทธิ์ผลทางการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่มีสัมฤทธิ์ผลทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ แตกต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of discovery and expository approaches in computer assisted instruction in mathematics upon learning achievement of mathayom suksa five students with different learning achievement in mathematics | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | โสตทัศนศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shusri_yi_front.pdf | 895.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_ch1.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_ch2.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_ch3.pdf | 554.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_ch4.pdf | 658.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_ch5.pdf | 764.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Shusri_yi_back.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.