Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เชาวเลิศ เลิศชโลฬาร | - |
dc.contributor.author | ธนิษฐ์ สุคนธนิกร | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-18T06:56:18Z | - |
dc.date.available | 2013-08-18T06:56:18Z | - |
dc.date.issued | 2534 | - |
dc.identifier.isbn | 9745796441 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35461 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ปฏิสัมพันธ์ระหว่างระดับความคิดสร้างสรรค์ และรูปแบบการนำเสนอภาพคอมพิวเตอร์กราฟิกรูปทรงเรขาคณิต ที่มีผลต่อความเข้าใจในการมองภาพของนิสิตชั้นปีที่ 2 คณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title.alternative | An interaction of levels of creative thinking and presentation formats of computer graphics of simple geometric forms upon visual comprehension of second year undergraduate students of the faculty of education, Chulalongkorn University | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | โสตทัศนศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Thanist_su_front.pdf | 701.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_ch1.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_ch2.pdf | 3.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_ch3.pdf | 698.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_ch4.pdf | 432.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_ch5.pdf | 985.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Thanist_su_back.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.