Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37023
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบของการอธิบาย และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในโรงเรียนสังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร
Other Titles: ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบของการอธิบาย และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในโรงเรียนสังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร
The relationship between explanatory style and mathematics learning achievement among mathayom suksa three students in secondary schools under the jurisdiction of the department of general education, Bangkok metropolis
Authors: ประสูต หรุ่นวงศ์มาศ
Advisors: ธีระพร อุวรรณโณ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2534
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534
Degree Name: ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37023
ISBN: 9745786837
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prasut_ro_front.pdf5.36 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_ch1.pdf13.26 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_ch2.pdf9.54 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_ch3.pdf7.57 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_ch4.pdf4.03 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_ch5.pdf3.36 MBAdobe PDFView/Open
Prasut_ro_back.pdf12.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.