Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040
Title: การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา
Other Titles: A study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school students
Authors: ปราโมทย์ จันทร์เรือง
Advisors: ทิศนา แขมมณี
ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2536
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536
Degree Name: ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาเอก
Degree Discipline: หลักสูตรและการสอน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040
ISBN: 9745827401
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pramote_ch_front.pdf5.42 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch1.pdf11.22 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch2.pdf65.07 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch3.pdf15.4 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch4.pdf38.45 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch5.pdf13.89 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_back.pdf167.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.