Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040
Title: | การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา |
Other Titles: | A study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school students |
Authors: | ปราโมทย์ จันทร์เรือง |
Advisors: | ทิศนา แขมมณี ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2536 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536 |
Degree Name: | ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาเอก |
Degree Discipline: | หลักสูตรและการสอน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040 |
ISBN: | 9745827401 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pramote_ch_front.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch1.pdf | 11.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch2.pdf | 65.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch3.pdf | 15.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch4.pdf | 38.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch5.pdf | 13.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_back.pdf | 167.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.