Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37145
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยทางประชากร พฤติกรรมการเปิดรับสารและการให้ความสำคัญ ในเรื่องรูปแบบการจูงใจกับความเข้าใจและความพึงพอใจในโฆษณา เพื่อส่งเสริมสังคมทางโทรทัศน์ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | The relations among demographic factors, media exposure, attention to persuasive forms and comprehension, satisfaction toward public service advertising on television of Bangkok inhabitants |
Authors: | ชมภูนุช ปฏิมาประกร |
Advisors: | พัชนี เชยจรรยา |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2534 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การประชาสัมพันธ์ |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37145 |
ISBN: | 9745792039 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chompunuch_pa_front.pdf | 6.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch1.pdf | 5.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch2.pdf | 15.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch3.pdf | 5.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch4.pdf | 19.93 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch5.pdf | 9.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_back.pdf | 13.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.