Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พนา ทองมีอาคม | - |
dc.contributor.author | จันทร์เพ็ญ โภคาชัยพัฒน์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-11T10:10:35Z | - |
dc.date.available | 2013-12-11T10:10:35Z | - |
dc.date.issued | 2535 | - |
dc.identifier.isbn | 9745816256 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การสร้างสัญญะผ่านโฆษณาทางสื่อมวลชนเพื่อกำหนดสถานภาพของสินค้า : กรณีศึกษาเครื่องไฟฟ้าชาร์ป | en_US |
dc.title.alternative | The sign construction through media advertisement in order to promote product status : a case study of Sharp electrical appliances | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การสื่อสารมวลชน | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chanpen_ph_front.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch1.pdf | 3.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch2.pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch3.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch4.pdf | 25.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch5.pdf | 4.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_back.pdf | 967.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.