Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ยุพิน พิพิธกุล | - |
dc.contributor.author | กรรณาภรณ์ บูรณยุกติ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-12T03:09:26Z | - |
dc.date.available | 2014-01-12T03:09:26Z | - |
dc.date.issued | 2531 | - |
dc.identifier.isbn | 9745687189 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38265 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2531 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์การเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 ระหว่างกลุ่มที่มีการตรวจให้คะแนนการบ้าน กลุ่มที่มีการทดสอบย่อยในเนื้อหาคล้ายการบ้าน และกลุ่มที่มีการทดสอบย่อยด้วยเนื้อหาตามแนวคิดสำคัญ | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of mathematics learning achievement of mathayom suksa four students among groups with scoring assignment, quizing with the contents similar to assignment and quizing with the contents according to the important concepts | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kunnaporn_pu_front.pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_ch1.pdf | 5.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_ch2.pdf | 15.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_ch3.pdf | 5.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_ch4.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_ch5.pdf | 4.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kunnaporn_pu_back.pdf | 79.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.