Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38711
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุลักษณ์ ศรีบุรี | - |
dc.contributor.author | กาญจน์ ภาคสุวรรณ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T05:17:08Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T05:17:08Z | - |
dc.date.issued | 2535 | - |
dc.identifier.isbn | 9745832022 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38711 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ผลของการสอนแบบทักษะกระบวนการสำหรับวิชาศิลปะกับชีวิต ตามหลักสูตรมัธยมศึกษาตอนต้น พุทธศักราช 2521 (ฉบับปรับปรุง พ.ศ.2533) ในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดคณะกรรมการการศึกษาเอกชน กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | A result of teaching by process skill approach in the Art for functional living subject in the lower secondaty curriculum B.E.2521 (revised edition B.E.2533) in schools under the jurisdiction of the Office of Private Education Commission, Bangkok Metropolis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ศิลปศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karn_pa_front.pdf | 4.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_ch1.pdf | 7.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_ch2.pdf | 20.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_ch3.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_ch4.pdf | 8.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_ch5.pdf | 10.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Karn_pa_back.pdf | 23.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.