Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902
Title: บทบาทของบริษัทค้าต่างประเทศต่อการส่งเสริมการส่งออกของไทย
Other Titles: The role of international trading firms on export promotion of Thailand
Authors: กฤษณ์ อรรถกฤษณ์
Advisors: สุรพัฒน์ วัชรประทีป
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2524
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (พศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524
Degree Name: พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การตลาด
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38902
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grish_at_front.pdf5.18 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch1.pdf3.41 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch2.pdf9.03 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch3.pdf8.61 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch4.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_ch5.pdf10.98 MBAdobe PDFView/Open
Grish_at_back.pdf12.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.