Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIttiphol Pan-Ngum-
dc.contributor.authorKhoonavuthi Damrongplasit-
dc.contributor.otherChulalongkorn University. Graduate School-
dc.date.accessioned2014-02-19T07:01:46Z-
dc.date.available2014-02-19T07:01:46Z-
dc.date.issued1980-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38999-
dc.descriptionThesis (M.Eng.)--Chulalongkorn University, 1980en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherChulalongkorn Universityen_US
dc.rightsChulalongkorn Universityen_US
dc.titlePerformance and vibration characteristics of 4-cycle 4-cylinder in-line engine equipped with second mode balancer system as compared to conventional engineen_US
dc.title.alternativeการเปรียบเทียบสมรรถนะและการสั่นสะเทือนของเครื่องยนต์ 4 สูบ 4 จังหวะแบบเรียงเดี่ยวระหว่างเครื่องยนต์ทั่วๆไปและเครื่องยนต์ที่มีระบบลดการสั่นสะเทือนแบบโมดที่สองen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameMaster of Engineeringen_US
dc.degree.levelMaster's Degreeen_US
dc.degree.disciplineMechanical Engineeringen_US
dc.degree.grantorChulalongkorn Universityen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khoonavuthi_da_front.pdf7.13 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch1.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch2.pdf6.31 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch3.pdf5.49 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch4.pdf11.37 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch5.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_ch6.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
Khoonavuthi_da_back.pdf4.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.