Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39814
Title: ทัศนคติของนิสิตนักศึกษาที่มีต่อการนำเสนอวัฒนธรรมอเมริกัน ในภาพยนตร์โฆษณา
Other Titles: The attitudes of undergraduate students toward the presentation of American culture in television commercials
Authors: จินตวีร์ เกษมศุข
Advisors: วิฏราธร จิรประวัติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การประชาสัมพันธ์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39814
ISBN: 9746356348
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chintawee_ka_front.pdf4.92 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_ch1.pdf6.22 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_ch2.pdf18.56 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_ch3.pdf6.11 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_ch4.pdf9.77 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_ch5.pdf9.3 MBAdobe PDFView/Open
Chintawee_ka_back.pdf8.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.