Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47167
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เรวดี วัฒฑกโกศล | - |
dc.contributor.author | กมลพัฒน์ วิทยานุกรณ์ | - |
dc.contributor.author | พัชรียา รุ่งวรา | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-16T10:36:36Z | - |
dc.date.available | 2016-02-16T10:36:36Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.other | Psy 159 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47167 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2554 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2011 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมการเรียน | en_US |
dc.subject | แรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย | en_US |
dc.subject | Learning behavior | en_US |
dc.subject | Achievement motivation | en_US |
dc.subject | High school students | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้ความคาดหวังของพ่อแม่ด้านการเรียน แรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ และพฤติกรรมทุ่มเทให้การเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย | en_US |
dc.title.alternative | Relationships among parental academic expectation, achievement motivation, and behavioral engagement in learning of senior high school students | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | wrewadee@yahoo.com | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kamolpat_vi.pdf | 2.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.