Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อรัญญา ตุ้ยคำภีร์ | - |
dc.contributor.author | ปาริฉัตร อินทสุวรรณ | - |
dc.contributor.author | ลักษริน สิริคาดีญา | - |
dc.contributor.author | โสภิตา ไตรเดชาพล | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-09T14:01:04Z | - |
dc.date.available | 2016-03-09T14:01:04Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.other | Psy 111 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า | en_US |
dc.subject | พนักงานขาย | en_US |
dc.subject | Customer services | en_US |
dc.subject | Work | en_US |
dc.subject | Sale personnel | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างจิตสำนึกในการให้บริการและแรงจูงใจในการทำงานกับผลการปฎิบัติงานของพนักงานขาย | en_US |
dc.title.alternative | Relationships among service orientation, work motivation, and performances of sale employees | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | arunya.t@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
parichat_in.pdf | 4.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.