Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต | - |
dc.contributor.author | พริ้ว วิริยะพานิช | - |
dc.contributor.author | วทัญญู ปัญญาเปี่ยมศักดิ์ | - |
dc.contributor.author | อิทธิพล พินิจวิชา | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-10T14:43:01Z | - |
dc.date.available | 2016-03-10T14:43:01Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.other | Psy 114 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | การให้ | en_US |
dc.subject | โฆษณา | en_US |
dc.subject | Generosity | en_US |
dc.subject | Advertising | en_US |
dc.title | ผลของการเตือนล่วงหน้า และการโฆษณาเกี่ยวกับการทำทาน ต่อการซื้อสินค้าเพื่อการบริจาค | en_US |
dc.title.alternative | Effects of forewarning and advertising on donation | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prew_vi.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.