Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต-
dc.contributor.authorพริ้ว วิริยะพานิช-
dc.contributor.authorวทัญญู ปัญญาเปี่ยมศักดิ์-
dc.contributor.authorอิทธิพล พินิจวิชา-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-03-10T14:43:01Z-
dc.date.available2016-03-10T14:43:01Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.otherPsy 114-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectการให้en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectGenerosityen_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleผลของการเตือนล่วงหน้า และการโฆษณาเกี่ยวกับการทำทาน ต่อการซื้อสินค้าเพื่อการบริจาคen_US
dc.title.alternativeEffects of forewarning and advertising on donationen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prew_vi.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.