Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | จรุงกุล บูรพวงศ์ | - |
dc.contributor.advisor | หยกฟ้า อิศรานนท์ | - |
dc.contributor.author | กฤษณี เตชะพีระ | - |
dc.contributor.author | ณัฐธิดา ลวานนท์ | - |
dc.contributor.author | เนตรวีณ์ ทวีสุทธิเวชย์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-04T11:17:54Z | - |
dc.date.available | 2016-06-04T11:17:54Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.other | Psy 110 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | การขาย | en_US |
dc.subject | การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาสังคม | en_US |
dc.subject | Selling | en_US |
dc.subject | Purchasing | en_US |
dc.subject | Social psychology | en_US |
dc.title | ปัจจัยคัดสรรทางจิตวิทยาที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมและเจตคติต่อการซื้อสินค้าออนไลน์ | en_US |
dc.title.alternative | A study of selected psychological factors effecting behavior and attitude towards online-shopping | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
dc.email.advisor | yokfah.i@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kritsanee_te.pdf | 32.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.