Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/48621
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชวัลณัฐ เหล่าพูนพัฒน์ | - |
dc.contributor.advisor | กฤษณ์ อริยะพุทธิพงศ์ | - |
dc.contributor.author | จิราพันธ์ บุญพอ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-09T14:20:31Z | - |
dc.date.available | 2016-06-09T14:20:31Z | - |
dc.date.issued | 2550 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/48621 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2550 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2007 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ทัศนคติ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมการเรียน | en_US |
dc.subject | Attitude (Psychology) | en_US |
dc.subject | Learning behavior | en_US |
dc.title | การสำรวจความเชื่อ เจตคติ การคล้อยตามกลุ่มอ้างอิง การรับรู้การควบคุมพฤติกรรมและพฤติกรรมการเข้าชั้นเรียนวิชามนุษยสัมพันธ์ (Human Relations) ของนิสิตจุฬาจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title.alternative | A Survey of belife, attitude, subjective norm, perceived behavioral control, intention and attended class behavior of student in human relations class of Chulalongkorn University | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
dc.email.advisor | kris.ar@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
jirapan_bo.pdf | 972.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.