Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชูพงศ์ ปัญจมะวัต-
dc.contributor.authorกษิดิศ ตั้งสวัสดิรัตน์-
dc.contributor.authorภิญญาพัชญ์ ไชยาศิริศิลป์-
dc.contributor.authorสุขสิทธิ์ ทวีผล-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-06-12T10:08:45Z-
dc.date.available2016-06-12T10:08:45Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.otherPsy 175-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectโฆษณา -- แง่จิตวิทยาen_US
dc.subjectการสื่อสาร -- แง่จิตวิทยาen_US
dc.subjectการจูงใจ (จิตวิทยา)en_US
dc.subjectอิทธิพล (จิตวิทยา)en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectAdvertising -- Psychological aspectsen_US
dc.subjectCommunication -- Psychological aspectsen_US
dc.subjectMotivation (Psychology)en_US
dc.subjectInfluence (Psychology)en_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.titleอิทธิพลของบทโฆษณาและเพศผู้ส่งและรับสารต่อการตัดสินใจซื้อสินค้า : การประยุกต์ใช้ทฤษฎีแรงจูงใจในบทโฆษณาen_US
dc.title.alternativeThe influence of advertising-script, gender of sender and audience to purchasing decision : the application of human motivation theoryen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorChupong.P@chula.ac.th-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kasidit_tu.pdf46.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.