Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/63727
Title: ผลของโปรแกรมการฝึกกำกับตนเองและการจัดลำดับความสำคัญของเป้าหมายที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน การกำกับตนเองในการเรียนรู้และแรงจูงใจในการเรียนของนิสิตระดับปริญญาบัณฑิต
Other Titles: The effects of a self-regulation and goal prioritization training program on achievement, self-regulated learning and learning motivation of university students.
Authors: ปิยวรรณ วิเศษสุวรรณภูมิ
Email: Piyawan.P@Chula.ac.th
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์
Subjects: การควบคุมตนเอง
การจูงใจในการศึกษา
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2553
Publisher: คณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: ทฤษฏีการกำกับตนเอง -- แนวคิดและทฤษฏีที่เกี่ยวข้องกับการตั้งเป้าหมาย -- แรงจูงใจในการเรียน -- กรอบแนวคิดของงานวิจัย
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/63727
Type: Technical Report
Appears in Collections:Edu - Research Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyawan V_Res_2553.pdf12.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.