Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65259
Title: | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทนในการจำ ในการเรียนคำศัพท์ภาษาอังกฤษ ด้วยบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนแบบฝึกทักษะ ที่มีความเร็วจังหวะของเสียงดนตรีประกอบแตกต่างกัน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | A comparison of learning achievement and retention in English vocabulary learning from drill and practice computer-assisted instruction lessons with different tempo of background music of prathom suksa five students |
Authors: | กิตติ เพ็ญภาคกุล สุกรี รอดโพธิ์ทอง |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์ |
Advisor's Email: | Sugree.R@chula.ac.th |
Subjects: | ภาษาอังกฤษ -- คำศัพท์ -- การศึกษาและการสอน คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน การรับรู้ ความจำ ดนตรีในการศึกษา English language -- Glossaries, vocabularies, etc. -- Study and teaching Computer-assisted instruction Perception Memory Music in education |
Issue Date: | 2545 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2545 |
Degree Name: | ครุศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | โสตทัศนศึกษา |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65259 |
URI: | http://doi.org/10.14457/CU.the.2002.727 |
ISBN: | 9741716249 |
metadata.dc.identifier.DOI: | 10.14457/CU.the.2002.727 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Edu - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kitti_pe_front.pdf | หน้าปก บทคัดย่อและสารบัญ | 358.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_ch1.pdf | บทที่ 1 | 410.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_ch2.pdf | บทที่ 2 | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_ch3.pdf | บทที่ 3 | 377.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_ch4.pdf | บทที่ 4 | 277.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_ch5.pdf | บทที่ 5 | 372.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kitti_pe_back.pdf | รายการอ้างอิง และภาคผนวก | 6.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.