Comm - Independent Studies : [117] Collection home page

ลิขสิทธิ์ © จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 117
Issue DateTitleAuthor(s)
2022News framing of Thairath newspapers on migrant workers from Cambodia, Laos, and Myanmar during the COVID-19 pandemicNichakorn Phathanathavorn
2565การใช้สื่อในกลุ่มพนักงานที่ปรึกษาด้านการสื่อสารประชาสัมพันธ์และทัศนคติต่อความสมดุลในการทำงานจิราวุธ เธียรประพันธ์
2565อิทธิพลของคุณลักษณะของผู้ส่งสาร การวางสินค้าในงานโฆษณา และเนื้อหาเพื่อสิ่งแวดล้อมบนแอปพลิเคชันติ๊กต็อก ที่มีผลต่อพฤติกรรมตอบสนองของผู้บริโภคฉัตริน อินทร์เมือง
2565พฤติกรรมการซื้อและปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสติกเกอร์ไลน์ของผู้หญิงวัยทำงานคุณากร จันทร์ไพศรี
2565ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้จุดจูงใจทางเพศ กับอารมณ์ ทัศนคติ และความตั้งใจสมัครสมาชิกของผู้บริโภคของสถานออกกำลังกายโกศล สรวมศรี
2022The relationship between source credibility, advertising recognition, and purchase intention on snack productsPornsit Cheawkamolpat
2022Perception of women entrepreneurs on social media use for marketing communication in QatarAisha Ali A.T.Al-khulaifi
2022The Influence of Perceived Risk and Perceived Value on Consumer Adoption of CryptocurrencyAthit Rodpangtiam
2022The Chinese people’s intention to participate in livestream environmental marketing communications based on the technology acceptance model (tam)Yanfei Liu
2022Consumers’ attitudes towards human and AI customer service by Booking.comWarit Chiang
2022The impact of Oppo's brand equity on purchasing intentions of Thai consumersXiaoyuhui Yang
2022Thailand generation Z consumers’ brand perception of Bonchon restaurantin ThailandAditep Jirattikorn
2022Perceived image of Samui Island from local stakeholdersPonatip Phetrat
2022Generation Z consumers’ behavior on Jones’ Salad’s online marketing communicationsPitchaya Watcharodomprasert
2022Credibility of travel influencer on millennial traveling behaviorPapitchayapa Boonsub
2022The influence of perceived value, user engagement, and emotions on usage intention of Thai Tiktok usersPhakkhaporn Dancharoenpol
2022Millennial consumers' behavior on purchasing amulet jewelryNuanhatai Tantayotai
2022The Chinese media narrative of Thailand as a tourist destination after the legalization of cannabis (for medical purposes or health concerns)Shuang Deng
2022East Asian tourists’ exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in BangkokChaitach Sirisachdecha
2022Consumers’ perception and loyalty toward the rebranding of Double Goose brandChutikarn Benjamapokai
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 117