Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/72760
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ดวงเดิอน อ่อนน่วม | - |
dc.contributor.author | นัยนา พัฒนรัฐ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T09:08:49Z | - |
dc.date.available | 2021-03-10T09:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2538 | - |
dc.identifier.issn | 9746319329 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/72760 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | การบวก | en_US |
dc.title | การศึกษาเทคนิคการบวกของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ในโรงเรียนสังกัดสำนักงานการประถมศึกษา กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | A Study of addition techniques of prathom suksa six students in schools under the jurisdiction of the Office of Bangkok Primary Education | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Naiyana_pa_front_p.pdf | หน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 974.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 1.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 3.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Naiyana_pa_back_p.pdf | บรรณานุกรม และภาคผนวก | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.