Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33879
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ปานตา ใช้เทียมวงศ์ | - |
dc.contributor.author | ชาลี ทิวาวงษ์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-05T09:24:39Z | - |
dc.date.available | 2013-08-05T09:24:39Z | - |
dc.date.issued | 2537 | - |
dc.identifier.isbn | 9745837458 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33879 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาการใช้หลักสูตรวิชาภาษาอังกฤษระดับมัธยมศึกษาตอนต้น ในโรงเรียนโครงการขยายโอกาสทางการศึกษาขั้นพื้นฐาน สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติ เขตการศึกษา 5 | en_US |
dc.title.alternative | A study of the implementation of English curriculum in lower secondary schools under the Expansion of Basic Education Opportunity Project under the Jurisdiction of the Office of the National Primary Education Commission, Educational Region Five | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chalee_ti_front.pdf | 952.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_ch2.pdf | 5.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_ch3.pdf | 858.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_ch4.pdf | 3.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_ch5.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalee_ti_back.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.