Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorโสรีช์ โพธิแก้ว
dc.contributor.authorจันทนา ยิ้มน้อย
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-08-07T02:28:07Z
dc.date.available2013-08-07T02:28:07Z
dc.date.issued2537
dc.identifier.isbn9745846228
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34008
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleผลของการบำบัดแบบกลุ่มด้วยการเล่นต่อการลดพฤติกรรมก่อกวน ในชั้นเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1en_US
dc.title.alternativeEffects of play therapy group on the decreasing the disruptive classroom behavior of prathom suksa one studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameศิลปศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chanthana_yi_front.pdf941.14 kBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_ch1.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_ch2.pdf953.06 kBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_ch3.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_ch4.pdf864.87 kBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_ch5.pdf872.09 kBAdobe PDFView/Open
Chanthana_yi_back.pdf5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.