Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเพ็ญพิไล ฤทธาคณานนท์
dc.contributor.authorประมาณ พลสุธรรม
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-08-15T09:11:41Z
dc.date.available2013-08-15T09:11:41Z
dc.date.issued2533
dc.identifier.isbn9745782726
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35334
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการเข้าใจการลด และการเพิ่มจำนวนของเด็กก่อนวัยเรียน ที่ยังไม่เข้าใจการอนุรักษ์จำนวนen_US
dc.title.alternativeUnderstanding of subtraction and addition in preschool children without number conservationen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pramarn_po_front.pdf921.02 kBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_ch1.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_ch2.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_ch3.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_ch4.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_ch5.pdf538.21 kBAdobe PDFView/Open
Pramarn_po_back.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.