Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457
Title: การสร้างสัญญะผ่านโฆษณาทางสื่อมวลชนเพื่อกำหนดสถานภาพของสินค้า : กรณีศึกษาเครื่องไฟฟ้าชาร์ป
Other Titles: The sign construction through media advertisement in order to promote product status : a case study of Sharp electrical appliances
Authors: จันทร์เพ็ญ โภคาชัยพัฒน์
Advisors: พนา ทองมีอาคม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2535
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457
ISBN: 9745816256
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chanpen_ph_front.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_ch1.pdf3.36 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_ch2.pdf5.37 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_ch3.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_ch4.pdf25.51 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_ch5.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open
Chanpen_ph_back.pdf967.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.